Jak chcete doručit svůj balíček?

DOPRAVA ZDARMA U OBJEDNÁVEK OD 1.199 KČ

Vyberte si z těchto možností:

  • Zásilkovna | 49 Kč + 59 Kč s dobírkou = Nejvýhodnější cena!
  • Česká pošta - Balíček na poštu | 89 Kč + 59 Kč s dobírkou
  • Česká pošta - Balíček do ruky | 109 Kč + 59 Kč s dobírkou
  • Česká pošta Zaslání odstřiků vůní v obálce* | 49 Kč + 59 Kč s dobírkou
  • Kurýr PPL | 99 Kč + 59 Kč s dobírkou

* Chcete si objednat pouze vzorky vůní? Pošleme Vám je v obálce Českou poštou za 49 Kč.* (*Cena platí při platbě kartou nebo na účet, v případě dobírky bude navýšena o 59 Kč.)

Zásilkovna

Objednané zboží si můžete vyzvednout na pobočce Zásilkovny, kterou jste si zvolili v průběhu objednávkového procesu.

Jakmile Vámi objednané zboží bude připraveno k vyzvednutí, obdržíte informační e-mail a SMS zprávu.

Aktuální přehled a otevírací dobu jednotlivých poboček naleznete v tomto linku:

https://www.zasilkovna.cz/pobocky

Kontakt na Zásilkovnu: 216 216 516 | info@zasilkovna.cz

Česká pošta - Balík Do ruky

Česká pošta doručí Vaši zásilku do 24 hodin po celé ČR, v den doručování budete informováni SMS zprávou. V den expedice obdržíte podrobný e-mail s číslem balíku a datem doručení.

V průběhu doručování si můžete změnit termín a způsob doručení prostřednictvím www.ceskaposta.cz/zmenadispozice, kde můžete po zadání čísla zásilky a kontaktního telefonu změnit dispozice pro svoji zásilku.

Formulář Vám nabízí:

  • volbu dodání zásilky dopolední pochůzkou
  • uložení na poště bez pokusu o doručení
  • uložení na jiné ukládací poště
  • posunutí prvního doručovacího pokusu o jeden pracovní den

Česká pošta - Balík Na poštu

Česká pošta doručí Vaši zásilku do 24 hodin na jednu z 2600 pošt po celé ČR, kterou si sami vyberete při dokončení objednávky. Díky SMS zprávě neboe-mailu se ihned dozvíte, odkdy pro Vás bude zásilka připravena k vyzvednutí na poště. V den expedice obdržíte podrobný e-mail s číslem balíku a datem doručení. 

V průběhu doručování si můžete změnit termín a způsob doručení prostřednictvím www.ceskaposta.cz/zmenadispozice, kde po zadání čísla zásilky a kontaktního telefonu můžete změnit dispozice pro svoji zásilku.

Formulář Vám nabízí:

  • volbu dodání zásilky dopolední pochůzkou
  • uložení na poště bez pokusu o doručení
  • uložení na jiné ukládací poště
  • posunutí prvního doručovacího pokusu o jeden pracovní den

Kontakt na Českou poštu: 840 111 244 | info@cpost.cz

Kurýr PPL

PPL garantuje doručení do 24 hodin (v pracovní dny) od odeslání balíku. Při odeslání balíku Vás bude PPL informovat o doručení prostřednictvím SMS s číslem balíku. V případě neúspěšného doručení zásilky obdržíte email. Řidič společnosti PPL Vám zavolá, aby upřesnil čas doručení. Tuto službu mohou příjemci využít v případě, že při prvním pokusu o doručení nebude možno zásilku doručit.

Pokud si příjemce přeje změnit datum doručení nebo adresu doručení, může tak velice jednoduchým způsobem učinit na této stránce:

Zásilka mu bude doručena následující den (popř. ve zvoleném dni) na stávající nebo nově zvolenou adresu.

Platbu zásilky je možné uskutečnit v hotovosti i kartou.

Kontakt na PPL: 225 331 500 | info@ppl.cz

Jak u nás zaplatíte?

  • Online platební kartou | 0 Kč

  • Na dobírku:
    • Česká pošta | 59 Kč
    • Kurýr DPD | 59 Kč
    • Zásilkovna | 59 Kč

  • Převodem na účet | 0 Kč 
    V případě platby předem převodem na účet na základě zálohové faktury prosím využijte naše bankovní spojení:

    Číslo účtu:
    2901529461/2010

    Variabilním symbolem
    je číslo Vaší faktury!

    IBAN:
    CZ6520100000002901529461

    BIC
    FIOBCZPPXXX

    Neuhrazení zálohové faktury v době splatnosti je považováno za nedodržení podmínek kupní smlouvy a prodávající je oprávněn kupní smlouvu zrušit od počátku. Doba splatnosti je vždy 3 pracovní dny.